Bursa’nın Kestel ilçesinde meydana gelen ve 6 kişinin yaşamını yitirdiği sel felaketinin ardından bölgede başlatılan seferberlik sonuç verdi ve ağır hasar alan mahallelerde hayat normale dönmeye başladı.
Felaketin etkisini tüm şiddetiyle gösterdiği Dudaklı Mahallesi’nde vatandaşlarla bir araya gelen Başkan Aktaş, Büyükşehir Belediyesi ve devletin tüm imkanlarının seferber edildiğini, bölgedeki normalleşme sürecinin takipçisi olduklarını söyledi.