GÜLİN ÖZDEMİR / SOSYAL TV

Bursa’da emekli gazeteci Murat Taydaş, Bursalı meslektaşlarına Orhaneli’de bungalov konaklamalı rafting ve gezi programı düzenledi. Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt’un da eşlik ettiği program rafting ile başladı.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.26.56

Kocasu Deresi'nde kurulan ve Marmara Bölgesi'nde tek olan rafting parkurunda adrenalin dolu bir gün geçiren Gazeteciler, ardından cennetten bir köşe olarak bilinen yerli ve yabancı turistlerin ilgi gösterdiği Sadağı Kanyonu’nu gezdi.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.30.54

Gazeteciler günün sonunda ateş yanan varil etrafında şiir dolu sakin bir gece geçirdi. Orhaneli’de olmaktan büyük mutluluk duyduklarını ifade eden emekli gazeteci Murat Toydaş, Sadağı Kanyonu’nda gazetecilere kısa bir açıklama yaptı.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.30.25

Buluşmanın tamamen dostane olduğunu ve bu organizasyonlara devam edeceğini ifade eden Toydaş, “ Orhaneli Sadağı Kanyonu, hayatın gerçek ritmine döndüğü bir yer. Buraya her geldiğimde huzur doldum. Bu yüzden meslektaşlarıma da bir gezi programı yapmak istedim. Bu güzel tanıtıma ufak da olsa bir katkı sağlayıp çekirdek kadroyu ağırlamak istedim. Buraya geldiğiniz için teşekkür ederim. Bu tamamen bir dostane bir buluşmadır. Bunun kışı da var yazı da. Devamı da mutlaka olacak. Ben bu anlamda bizlere eşlik eden Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt’a teşekkür ederim” şeklinde konuştu.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.27.54

Orhaneli Belediye Başkanı Ali Aykurt ise adrenalin dolu bir günün sonunda ilçede gerçekleştirdiği tüm çalışmaları Sadağı Kanyonu’nda yaptığı bir sunumla anlattı.

Başkan Ali Aykurt’un konuşmasından öne çıkanlar;

Öncelikle buraya geldiğinize çok memnun oldum. Biz Orhaneli için elimizden gelen çalışmaları yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz. Birçok çalışma gerçekleştirdik.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.27.06

Beyce Meydan Kafe’miz var. Burası çok kötü bir yerdi. Şimdi insanlar buraya aileleriyle, sevgilileriyle gelip oturabiliyorlar. Beyce Pazarı’nın Büyükşehir’in destekleriyle cephe sağlıklaştırmasına başladık.

Oto Galericiler ile ilgili kanun düzenlemesi oluştu. Hızlı bir şekilde toplam 32 tane bağımsız dükkan elde ettik. 27 tane galeri oluşturduk.  Bugün ekonomi anlamda bir darlığa düşmüş olsak bu galerileri sattığımız anda gelir getirebilir.

Parke taşı döşeme çalışmaları yaptık. Büyükşehir Belediyemiz ve kendi maharetlerimizle bu çalışmayı yaptık. Bunun yanında yol yapım çalışmaları gerçekleştirdik.

Bizim doğalgaz yapılırken içme suyu sorunumuz vardı. Biz bu konuya da el attık. Orhaneli merkezin bir taraftan doğalgazını bir taraftan içme suyu çalışmasını yaptık.

Orhaneli’nin girişinden çıkışına kadar orta refüjde sıkıntı vardı. Biz buradaki sıkıntıyı da çözdük.

Gençlik merkezi ve apart bizim ilçemizde sorun. 120 adet apart yurt binası yapıyoruz. İnce işçiliğinde mermercilerle de anlaştım. Öğrencilerin sorununu da çözmek için elimizden geleni yapıyoruz.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.27.27

Orhaneli’de su sorunu diye bir şey kalmayacak.

Gençlik ve Kültür Merkezi ilçemizin en büyük sorunu. İnşallah böyle bir merkezin yapımına 2024 yılında başlayacağız. Meydanın düzenlenmesi noktasında çok ciddi bir değer katacak.

1, Etap TOKİ’ler yapıldı. 2 etabın teslim edilmesine 1 hafta 10 gün var. Deprem bölgelerindeki insanların yaralarını sarmak için de birçok çalışma yapıyoruz.

Cezaevi ile ilgili her şeyi tamamladık. Yakın zamanda başlayacak.

Orhaneli ilçesi Çanakkale’de en fazla şehit vermiş ilçedir. Herkesin görebileceği bir şehitlik tasarladık. 18 Mart kutlamalarını da burada yapacağız.

5 olan tip proje sayımızı 21’e çıkardık. Tip projelerimiz diğer ilçeler tarafından da kullanılmaktadır. İnşaatta hareketlilik söz konusu. Bu tip projesi vermemizden kaynaklıdır.

Kırsal turizm amaçlı olarak yeni yaşam yerleri oluşturulması kapsamında planlar yapıldı. Depremde hep kırsala kaçıldığını gördük.

WhatsApp Image 2023-08-28 at 23.30.08

Köylerde meydan düzenlemelerimiz güzel bir şekilde sürdürüldü. Sit alanı ilan edilen mahallemize koruma amaçlı imar planı çalışmalarına başladık.

Millet kıraathaneleri yaptık. Sokak fırınları ürettik. Bu da bir hayır işidir.

Karavan ile buraya gelen insanlar ilçemize değer katacak. 1 adet kır lokantası 16 kır evi yaptık.

Marmara bölgesinin tek rafting parkurunu gerçekleştirdik.

Macera parkımıza yaklaşık 21 bin kişi gelmiş. Bungalov evlerinin bulunduğu yere bir macera parkı daha yapacağız.

Kamp ve karavan festivali yapmak istiyoruz, çünkü burası karavan festivali için çok uygun bir yer.

Gençlik kampı yaptık. Burası çok güzel hizmet verecek. Bu kampın bir kısmı yapıldı. İl dinamikleri böyle şeylere çok önem vermeli.

Termal su ruhsatımız var. Orhaneli’nin çöp otunu vardı. O sorunu da hallettik.

Bursa'da bozayı ve yavrusunun yemek arayışı fotokapanla görüntülendi Bursa'da bozayı ve yavrusunun yemek arayışı fotokapanla görüntülendi

Yaban mersininde en iyi üreten ilçelerden biriyiz.

Güreş ve okçuluk alanlarında çalışma gerçekleştirdik. Çok amaçlı fitness salonu yaptık. Taziye evleri yaptık.